سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مینویسم از اندیشه هایم ...


ساعت 11:23 عصر یکشنبه 88/4/21

rl2msyl9vmvybx5aemsm.jpg

 

می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم

 دیدم خود خواهیه ، دیدم نمی تونم

 تحمل می کنم بی تو به هر سختی

 به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

 به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

 به شرطی بشنوم دنیات آرومه

 که دوسش داری ، از چشم هات معلومه

 یکی اونجاست شبیه من ، یک دیوونه

 که بیشتر از خودم ، قدر تو رو می دونه

 چیکار کردی که با قلبم

  به خاطر تو بی رحمم

 تو می خندی ، چه شیرینه گذشتن

 تازه می فهمم ، تازه می فهمم

 تو رو می خوام ، تموم زندگیم اینه

 دارم می رم ، ته دیوونگیم اینه

 نمی رسه به تو حتی صدای من

 تو خوشبختی ، همین بسه برای من

 تو خوشبختی ، همین بسه برای من

 چیکار کردی که با قلبم

  به خاطر تو بی رحمم

 تو می خندی ، چه شیرینه گذشتن

 تازه می فهمم ، تازه می فهمم 

wedding kiss.jpg

 


¤ نویسنده: قلم دار

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
21
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
12290

:: درباره من ::

مینویسم از اندیشه هایم ...


:: لینک به وبلاگ ::

مینویسم از اندیشه هایم ...

::پیوندهای روزانه ::

:: آرشیو ::

عاشقانه_شعر

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::